loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 1329 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

اس ام اس (sms ) ها و پیامک (payamak) ها و جملات تنهایی


tanhaee radsms.net  300x238 اس ام اس تنهایی مهر ۹۱



به من گفت اونقدر دوست دارم که اگه بگی بمیر میمیرم،

باور نکردم و تنها برای یک بار امتحان ساده به او گفتم بمیر،
حالا سال هاست که در تنهایی پژمرده ام…

.

.

.

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده
دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده
تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

.

 

.

تنهایی یعنی اگه هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو نگاه کنی، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد دل کنی.

.

.

.

.

تنهایی یعنی اگه هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو نگاه کنی، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد دل کنی.

.

.

.

خواستم بهت چیزی نگم،تا با چشام خواهش کنم،درا رو بستم روت تا احساس آرامش کنم،باور نمیکنم ولی انگار غرور من شکست،میخوای بری، ، ،اسرار من بی فایده ست..

.


.

گاهــــــی مجبـــور ی برای راحــــت کــــردن خیــــال دیگـــــران
خـــود را خوشحـــــــال نشان بــــدی
ولـــــی چه حیــــف که درونـــــت غوغـــــــاست

.

.

.

قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی،نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی،قاصدک هیج کس با من نیست،همه رفتند تو چرا می مانی؟

.

.

.

آنقدر خانه ی دلم تنــــــــــها ماند،
که اینک …
عنکبوت ها هم، در آن تار تنیــــــــده اند.

.


.

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم

.

.

.

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم

.

.

.

منم تنهاترین تنهای تنها

اسمتو می نویسم روی شن ها

باد میاد اسمتو پاک میکنه

کارم شده در این صحرای غمها

.

.

.

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام

.


.

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

.

.

.

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .

(تورو)

.

.

.


تنهایی … دیوار … قهوه های سر رفته از حوصله ام

اتاقی که چهار تاق باز ، روی من خوابیده

چشم هایی که از ساعت ، کار افتاده ترند

و شانه های تو ، که زیر بار ِ باران نمی روند

باید گریه ام را روی بی کسی هایم تنظیم کنم

و این یعنی تنهایی

.


.

با من تنها بگو این قصه را   / با من تنها خدا ، این بنده را

ای خدا تنها تویی تنها منم /  من به تنهایی تو سر میزم . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 602
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,463
  • بازدید ماه : 11,698
  • بازدید سال : 86,450
  • بازدید کلی : 5,164,518