loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 1253 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس های تنهایی آبان ماه ۹۱,اس ام اس های جدید تنهایی آبان ۹۱

deltangi radsms.net 1 300x286 اس ام اس جدید تنهایی آبان ماه ۹۱

اس ام اس جدید تنهایی آبان ماه ۹۱

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

.

.

.

.

تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست ، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم

.

.

.

.

در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است

.

.

.

.

جان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم
.

.

.

.
به پندار تو :
جهانم زیباست
جامه ام دیباست
دیده ام بیناست
زبانم گویاست
قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست ؟

.

.

.

.

سـاعـتـی چـنـد مـی گـیـری
کـه بـا مـن نـبـاشـی
هـر روسـپـی قـیـمـتـی دارد
مـی خـواهـم نـبـودنـت را بـخـرم
تـنـهـایـی!

.

.

.

.

اسم های مجــازی

تصویر های مجــــازی
مشخصات مجــــازی
و در بین این همه چیزهای مجازی
تنـــها یک چیز حقیقت دارد
تنـــهایی “ من و تـــو ”…

.

.

.

.

بخوان مرا خط به خط
معنایم کن واژه به واژه، حرف به حرف
تمام بغض هایم، اشک هایم، نگفته هایم را مرهم باش…
که من از برم این قصه ی تنهایی را…

.

.

.

.

خدایا
از تجربه تنهائیت برایم بگو
این روزها سر تا پا گوشم…

.

.

.

.

کنج اتاق
ھمبستر دیوارم
کاش یکی مچم را بگیرد
عادت بدیست تنھایی

.

.

.

.

غیـــرت مــــــردانه ات کـــــجاست ؟
زمانـــی کـــه معشــــوقه ات از تـــــجاوز تنــهایی رنــــج می کشیـــد ،
بـــه جـــای درکـــش
ترکـــش کــــردى …

.

.

.

.

”تنها ” که باشی ؛
نه دلت دستمالی میشود
و نه خیالت انحصاری …

.

.

.

.

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم …
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم …

.

.

.

.

بد نیست!
تنهایی دارد ‘صیقلم’ می دهد!
اما…
از آن روزی می ترسم،
که از “گوی” وجودم
جز “محور”میانی ای نماند!

.

.

.

.

ما به مرز علاقه میرسیم…
و از مرزها که میگذریم ما،
دوباره تنهاییم!

.

.

.

.

مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن،
آدم های زیادی دور و برم دارم !
آن چیزی که ندارم کسی برای ” بـا هــــــــــــــــم بـودن ” است !

.

.

.

.

این روزها برای تنها شدن،
کافیست صــــــــــــــــادق باشی

.

.

.

.

تنهایی ام
استکانِ چایی به نیمه رسیده
نه میداند که تمام میشود
نه میداند که نیمه رها میشود …‏

.

.

.

.

در تنهایی خود فرو میروم ، غرق میشوم
نجات غریق تنهاییِ من تو هستی، کمـــک

.

.

.

.

اونایی که شما رو به وعده های پوچ “استند بای” نگه میدارند، و میرند…
هرگز بر نمی گردند،تا با تلنگری شما رو از تنهایی در بیاورند…
“گفتم که همیشه روشن باشید”

.

.

.

.

تنهــــآیــــی
نـــتــــیـجــه ی تــوافُــق هـــای بــی قــیـد و شــرطِ
مَـــــــن
بــــــآ خــــــودم. . .

.

.

.

.

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست،باور کن بعضیا تنهاترت میکنند…

.

.

.

.

احتیاط !
در این شهرِ لاکردار
تمام کوچه باغ های عاشقی
به اتوبان های تنهایی وصل می شوند…

.

.

.

.

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…
.

.

.

.

انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند…
تنهایی من عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد…

.

.

.

.

در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان

.

.

.

.

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی

.

.

.

.

شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام ، ماهی دور از دریا

.

.

.

.

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 306
  • بازدید امروز : 410
  • باردید دیروز : 972
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 12,478
  • بازدید سال : 87,230
  • بازدید کلی : 5,165,298