loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 1595 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری آذر ۹۱

sms sarekari va khandedar radsms.net  اس ام اس سرکاری آذر ۹۱

اس ام اس سرکاری آذر ۹۱

اس ام اس سرکاری

فروش فوق العاده انواع کلنگ با قیمت استثنایی ویزه شما عمله های محترم

! سال کار مضاعف خدمت شما تبریک عرض میکنم

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

دستت نمک ندارد نذری داری که ادا نکرده ای به زودی خبر خوشی به تو میرسد
.
.
.
اوهوی همین جوری که مفتی نمیشه صد تومن بده فالت بگیروم

.

اس ام اس سرکاری

.

دیگه بهت اعتماد ندارم واقعا ازت توقع نداشتم نمیدونستم تو یه دزدی.
.
.
. واسه چی قلب منو دزدیدی؟

.

.

.

دلم می خواهد ویرگول باشم تا وقتی به من می رسی کمی مکث کنی

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

دومیلیون بهم قرض بده، تا آخر سال یه دوقلو به دنیا میآریم و پولت رو پس میدم !

(به دنبال اعلام دولت مبنی بر دایر کردن صندوق آتیه فرزندان)

.

.

.

عشق یعنی زندگی را باختن
چند سالی را با هر الاغی ساختن.
.
البته بلا نسبت شما !!!

.

اس ام اس سرکاری

.

دارم فکر می کنم چرا الان خوابی؟؟!!مگه سال کار مضاعف نیست؟؟پس کارگری مثل تو الان باید سر کار باشه نه مثل خرس خوابیده باشه

.

.

.

طلسم عشوه‌هایت گشته باطل

ندارد هیچ تاثیری در این دل

.

.

.

عزیزم! تیر چشمانِ سیاهت

پدافند است اما غیرعامل

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود

دریا بشوی تو، ساحلت خواهم بود
ای یار! تو گر قایق عشقم باشی
من هم ملوان زبلت خواهم بود

.

.

.

Alo…sal,.,,.k…i,.,.,.c…,r..ba..,M……,p..
.
شرمنده! این SMS آنتن نداد، وگرنه کلی می خندیدی!

.

اس ام اس سرکاری

.

بلوتوث قلبت رو روشن کن
می خوام تمام وجودمو برات سند کنم
.
.
.
ها ها ها
ویروس داشت
الان می میری ….!

.

.

.

می دونی فرق یه نارگیل بزرگ با یه نارگیل کوچیک چیه؟؟ . . . نمیدونی؟؟ . . . . جدا نمیدونی؟؟ . . . . باشه میرم از یه میمون دیگه میپرسم!

.

اس ام اس سرکاری آبان ۹۱

.

کلاغه تو آسمون تخم میذاره ولی تخمش نمی افته پایین … اگه گفتی چرا؟ . . . یه کم فکر کن . . . چون شرت پاش بوده!!!

.

.

.

خواستم ازت تشکر کنم و بگم به تو افتخار میکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منو از سرکار گذاشتنت ناامید نمیکنی

.

اس ام اس سرکاری

.

الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش
بشی، هرهر بخندم!

.

.

.

این نردبان ترقیه :

l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
l-l
I . Q

ازش می رن بالا نه پایین !


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 306
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 972
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 12,210
  • بازدید سال : 86,962
  • بازدید کلی : 5,165,030