loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 1077 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی جدید آذر ۹۱

اس ام اس دلتنگی آذر ۹۱

باران بارید باد آمد
دلم تنگ تر شد
دارم می آیم زیر باران و باد
.
.
.
بغض خفم کرد گریه کردم از دلتنگی
دلم ترسید قلبم ایستاد از دلتنگی

.
.
.
حال مــــــــــن از دلتنگی و دور بودن از تو مانند
جداماندن کودکی از مادرش
و کمک خواستن مجـــــــــرمی به خاطر بی گناهیست

.
.
.
دلتنگی را باید جزء مردها باشی تا بفهمی
یا
جزء زن ها باشی تا خوب درک کنی
.
.
.
اشتباهی کردم به یاد ماندنی
تو رفتی و دلتنگی من ماند
بازگرد و من را به آغوشت میهمان کن
.
.
.
خسته ام
پریشانم
دلی دارم به وسعت دریا
عشقــــــــــــــــــی دارم به سترگ بودن دشت
اما دلتنگیم به قدر یه دانه است
.
.
.
دوست خوب مانند کتاب مــــــــــفید است
زبان ندارد تا بگزدد اما تا بخواهی می ؟؟؟؟؟؟؟؟ توانی از آن استفاده کنی
.
.
.
دلتنگتم
زندگی می کنم تا بهترین ها را نصیبت کنم
نه اینکه بهترین ها را حرامم کنی تا از من دور شوی
.
.
.
دنیا پایدار است ۲۰۱۲ چه مرزیست
مهدی زنده است امریکا چه دردیست
دلتنگیم پا برجاست مرگ دیگر چیست
.
.
.
چشمانم التماس می کنند تا لباست را خیس کنند از دلتنگی
.
.
.
گریه مرد ننگ نیست احساس دردیست که برای رسیدن به عشقش است
گریه زن نماد ضعیفی نیست بلکه درمان دردیست که به جان مردش افتاده است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 306
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 972
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 12,096
  • بازدید سال : 86,848
  • بازدید کلی : 5,164,916