loading...
||موبایل||پیشواز||سایت آهنگ پیشواز_اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 367 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

مواظب چشیدن عشق ها باش

بعضی ها طعم کشک میده !

پیامک تیکه دار اسفند 92

خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی

اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره

بش تکیه نکنی !

sms تیکه دار اسفند 92

امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را

از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …

اس ام اس کنایه ای اسفند 92

ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟

ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟

ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !

اس ام اس تیکه ای اسفند 92

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن

آدم بشو هم نیستن !

اس ام اس ضد حال زدن

دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …

این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !

اس ام اس ضد حال اسفند92

بی معرفت نیستم

ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم

حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود

برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه

منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حق مسلم !

بیش از حد لطف نکن …

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه

کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

همیشه با من یکرنگ بودی

سیاهم می کردی !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

از من خواست حلالش کنم

همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !

اس ام اس تیکه دار اسفند 92

من مدت هاست از صداقت خبری ندارم

هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید سایت www. ahang-pishvaz.blogfa.com تمامی کد های آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول دانلود برنامه و بازی اندروید جدیدترین اخبار و مدل های موبایل و آموزش اس ام اس و پیامک و مطالب خنده دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 991
  • کل نظرات : 221
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 972
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 222
  • بازدید امروز : 915
  • باردید دیروز : 602
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,776
  • بازدید ماه : 12,011
  • بازدید سال : 86,763
  • بازدید کلی : 5,164,831